RSS 2.0

Nattagöra

Tjena mitt i natten!

Har nästan precis kommit hem från släkten å ungarna nanar gott å jag bara måste skriva några rader innan de små blå faller ihop!
Allt har gått bättre än jag trodde med resan å jag ångrar inte en sekund att jag valde att åka med! Kommer säkert vara lite stel ett par dagar nu men det är värt allting. Behövde komma iväg för att få lite familjetid med både Samuels å min familj (hann stanna ett par timmar där på söndagsmiddag)!
Skriver mer imorgon, men nu vet ni varför det varit lite tyst från mig i helgen!

plööss å kräm
Kommentar från: Lady Angel

Men det var ju skönt att resan gick bra. Jag var faktiskt lite orolig för dig nu i helgen, gick och tänkte på att du kanske skulle få foglossningen eller så. :( Jag ska själv ta en liten resa idag. Blir över dagen bara men jag tror det blir skönt efter allt som hänt. Känner mig rätt normal nu dock, men det ska ändå bli skönt att lämna stan för några timmar.

2009-09-07 @ 04:41:16
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: tess

Hoppas du mår gott gumman!!! Tänker på dig. //Tess

2009-09-07 @ 08:49:01
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Helen

Vad roligt att det blev en lyckad resa.

Din chef verkar inte vara mycket att hurra för..

Vad mysigt det ser ut med din bebis räknare, dagarna bara tickar iväg.

Mysigt..

Ha det bra.

Kram

2009-09-07 @ 09:42:28
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Kommentar från: Josephine

Hej

Äntligen hittade jag din blogg. :-)

Kul att höra att du mår något bättre.

Är de sant att hon förkortade tiden? Ja hon slutar aldrig förvåna.

Saknar dig på jobbet!

Sköt om dig så får vi höras



Kram

2009-09-07 @ 11:51:24

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback