RSS 2.0

Shop til U drop...

Äntligen hittade jag lite av det jag sökte i tygväg, på Panduro av alla ställen! Så nu ska det sys spjälskydd, påslakan och örngott till bebben. Och i tygaffären hittade jag svart fleece å en liten bit fuskpäls (anpassad för bebisar) som jag ska sy en overall med lite coola detaljer på! Självklart får ni se när det är klart, men det kommer nog ta sin lilla tid med tanke på mitt tillstånd just nu! Tur jag har 3 månader på mig, hahaha! 

Sen blev det även en blöjhink (slipper stanken av äckliga blöjor) å den va det erbjudande på så kunde inte låta bli! Ord. pris 399:- Nu 129:-!!!!!
När vi skulle gå ut ur butiken så tittade en underbart fulsöt liten mjukiselefant på mig å skrek att den ville vara bebisens vän, så det va bara att ta fram kortet igen...hihi! Det finn inget mer underbart än att shoppa till barnen å framförallt bebisen nu =)


Tyget till spjälskyddet å påslakan. Hur det kommer se ut är hemligt
än så länge!


Nu slipper vi bajsdoften!


Overalltygerna....spännande!

Å så....

Kommentar från: Susanna

Åh va spännande o se vad det kommer bli för saker av de fina tygerna!!

Man får väl göra lite beställningar av dig sen när man blir gravid igen ;-)

KRAAAAM

2009-09-12 @ 20:26:00
URL: http://famcummings.blogspot.com
Kommentar från: emma

så söta saker:) det är tur de finns bajstunnor så man slipper deras äckliga lukt fårn blöjorna:)

bebis bajs kan ju lukta något så otroligt illa ibland:P

2009-09-13 @ 05:02:59
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Kommentar från: tess

Men gud en sån elefant har min son fast den är lurvig eller hrm den VAR lurvig i grått men exakt samma modell... han har ÄLSKAT den de kan ja lova. //tess

2009-09-13 @ 10:25:09
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback