RSS 2.0

Lion 1 månad idag

Hej å härlig fredag på er!

Antar att jag går miste om många läsare när jag är så dålig på uppdatering men då får det vara så. Allt går i ett här fast Lion är snäll å mysig. Nu har han börjat sova lite mer på dagarna med å det är fantastiskt skönt eftersom jag varit lite rastlös av att han varit beroende av mig 24/7, väääldigt mammig om man säger så. På nätterna så sover han 4-6 timmar i sträck å sen är det matning å sen somnar han om. Så allt är som det ska å han växer å blir större. Idag är han ju 1 månad och vikt är 4475g och 55,6 cm lång, han har gått upp 315g på EN VECKA, hihi!!

Här börjar vi nu komma i så bra ordning att jag kan slappna av mer å "bara" vardagsstäda. Ska försöka få upp det sista i sovrummet idag å lite tavlor runt om i huset så det blir mer ombonat!

Imorgon är det min födelsedag å då får det gärna vara städat å fint så man bara kan njuta av dagen...hur mycket man nu njuter av att bli 34....suck....fattar inte vart åren tar vägen.



Kommentar från: Anci

Jag e kvar =)

Gud vad vakra ögon han har godingen =) Skönt att han sover så många tim i sträck på natten.

Trevlig helg !!

2010-01-29 @ 21:05:51
URL: http://fruwikmans.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Oj blir han redan 1 månad vad tiden rusar iväg!!Grattis på din 34 års dag!!!

2010-01-29 @ 22:35:46
URL: http://petrano1.bloggspace.se
Kommentar från: Lena i Lyckebo

34 var jag i går. Åren bara rusar i väg så håll i dig.

Grattis i förskott och ha en bra födelsedag<3

2010-01-30 @ 21:04:06
URL: http://fridatowe.bloggspace.se
Kommentar från: Lady Angel

Åh, hoppas han blir sådär tjock och ultragullig! När jag var baby var jag så tjock att jag hade fyra hudveck på benen och gropar i huden över knäskålarna...

2010-02-01 @ 10:42:52
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Din son i guess..

Lilla lion <3 :D o Lilla mamma <3 xD :)

2010-02-27 @ 17:09:13

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback