RSS 2.0

SPA-DAG

Pust å stön!!! Har nu vart ute å gått i ultra rapid i en timme å efter det gjorde jag 100 sittups...så nu har jag gjort mitt för idag...hahaha!!! Helt underbart väder ute men jag klädde mig för varmt så svetten rann utmed ryggraden efter 10 min.

Har lite pixs att göra idag eller rättare sagt lite skönhetsvård inför helgen, man vill ju vara fin å fräsch, hihi!!! Ska peela hela kroppen och smörja in mig med brun utan sol, ansiktsmask, färga bryn å fransar och ett härligt fotbad!!! Visst är det lyxigt att göra allt det för sin kropp?? Tyvärr så har man inte den tiden som man önskar till det eftersom barnen tar upp hela ens fritid, men denna veckan är jag ju ensam så då är det min tur att få lite vardagslyx!!!

HUR OFTA SKÄMMER NI BORT ER MED SKÖNHETSVÅRD???

Kommentar från: Jayleene

Förlåt* <3

2008-09-23 @ 13:59:24
Kommentar från: Sara

Tyvärr allt för sällan..men efter allt som har hänt är det kanske dax att ändra på det och börja skämma bort sig själv mer!

Välkommen tillbaka..saknat dina inlägg ska du veta!

2008-09-23 @ 16:01:03
URL: http://mysforvirring.bloggspace.se
Kommentar från: Lotta

Skojja inte....f-n va skönt det där såg ut!!!

hi hi

2008-09-23 @ 19:29:27
URL: http://liselotterydh.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback