RSS 2.0

Extreme makeover

Fick precis samtal från mäklaren! Visningen är på måndag å det är 6 st som ska dit, så nu hoppas jag på snabb försäljning!! Underbart det kommer bli när jag får den såld så jag kan bo här på heltid!

Har en del att fixa inför morgondagen. Ska peela kroppen å ansiktsbehandling och fixas i håret! Alltså en makeover a la Petra!! Va å provade ett par klänningar igår men jag hade en sådan där dag där allt jag fick på kroppen kändes fel. Så det blir till att gräva djupt i garderoben istället!

Vad ska ni göra i helgen??

Kommentar från: Linda

Kom som du är du vackra!!=)

Ok men hör av dig då ang detta, maila ditt telenr så mailar jag även tillbaka mitt så du kan slå en signal så bestämmer vi möte!

2009-01-23 @ 13:41:13
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Jag har alltid en sån dag då allt är fel på kroppen !

Här är det hockey matcher för mina söner för hela slanten hela helgen :)

2009-01-23 @ 14:08:15
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback