RSS 2.0

En helt vanlig morgon med andra ord!

God morgon!

Nu njuter jag av en varm kopp te på denna kalla höstmorgon! Usch va det blåser å regnar ute å mörk är det med...känns inte alls mysigt längre. Men så är det en typiskt Sverige-höst-dag med.

Min son vaknade å skrek rakt ut att han hade såå ont i ryggen, men se du den går inte mamma på när jag vet att han lagt sig sent å vill bara ha sovmorgon, så upp med ungen å det va inge fel på han...hmm... Varför ska tonåringar vara sådana, för jag antar att jag inte är ensam om att ha det problemet.
Låter som jag är värsta saddo-morsan men jag vet ju att får han bara sova ett par timmar till så är allt som vanligt igen å han ska surfa på nätet å träffa polare fast han vart hemma å varit "sjuk". När han är sjuk på riktigt (vilket sällan händer eftersom immunförsvaret är på topp) så är han en helt annan grabb (ynklig som män är när de är sjuka), hahahaha!!!

Jaja dottern va iaf på ett strålande humör som hon brukar å jag pälsade på henne ordentligt eftersom vädret va så otrevligt...hon ser inte så glad ut här dock eftersom jag va tvungen att ha ett foto innan språngmarshen till bussen!!!




Nu ska det läsas lite bloggar innan jag tar tag i dagen!

KRAM


Kommentar från: Emma

jag har hittat de sakerna på www.gullgrodan.se

Vilken söt dotter du har:)

Hur har du det idag?

kram

2009-09-22 @ 10:23:52
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Kommentar från: tess

Hej där. Jooo jag har fått din kommentar... Jag ahr bara inte hunnit med att svara. det är mer än fullt upp när jag både jobbar och är ledig.



Idag jobbar jag och det går bra. Känner mig sådär men det rullar på.



Ja jag trivs inte just nu så jag ska försöka ta tag i de,,, jag har dock sett att man kan gå upp i vikt av en medicin jag äter så där har vi nog en del av svaret.



Hur går det för dig??? //tess

2009-09-22 @ 11:20:05
URL: http://tess701.blogg
Kommentar från: tess

Å jaaa jag har låtit bli glassen... jag var så duktig igår. //tess

2009-09-22 @ 11:21:04
URL: http://tess701.blogg
Kommentar från: emelie o elliott

heej, va kul att du kikade in =) vilken snygg blogg du har då =)haha, javars..en stor mage va de man hade. Fast iofs vägde jag ju rätt mkt innan jag blev gravid me så :P Tack för din fina kommentar förresten, jag tycker ju oxå att den handlar om ett helt vanligt mammaliv..men vissa andra tycker visst annorlunda. O då får de väl tycka det helt enkelt :P Vad spännande med en liten till då, vilken underbar resa! hoppas ni får en bra dag! kramis

2009-09-22 @ 13:09:52
URL: http://emlisch.blogg.se/
Kommentar från: tess

Jag får ingen som sjukskriver mig så det är bara att gilla läget här med och vänta på mitt vårdbidrag och se om jag får igenom den. Då ska jag i alla fall gå ner lite i tid.



Jag äter Lyrica och det KAN va den. Den är ju för mycket och idag läste jag att den är klassad som narkotika i USA så jag har ringt... blir skitskraj men jag mår ju bättre nu när jag äter den.



Ja det är hemskt att trivas. Jag mår så bra där jag bor fast vi bor trångt. Jag känner att det ändå är skönt. Jag trivs och det är huvudsaken.



//Tess

2009-09-22 @ 13:44:58
URL: http://tess701.blogg
Kommentar från: Petra

Har sonen och dottern flyttat till dej nu??

Hoppas du snart får pusta ut ..Är det snart du ska ha bebban?? :)

2009-09-23 @ 13:32:34
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback