RSS 2.0

Lycka till alla i skogen!

Idag vill jag uuuut! Å jag ska ut om jag så ska åla mig fram....Nädå, så farligt är det inte idag men smärtan håller i sig stadigt (inte stor förändring här inte) men jag har ju mina pills å kryckor, så lyckan är TOTAL!!!!

Lillknorten ligger som vanligt å buffar å knuffar inne i magen å ibland blir det så hårt att man rycker till, väldigt vassa hälar har den lille skrutten! Fast jag förstår han fullt ut, det börjar bli vääldigt trångt därinne nu!

Nu ska jag leta efter lite goda GI-recept för vi ska börja käka med det som riktlinje (jag ska ju äta kolhydrater då)! Mannen är nog lite avundsjuk på mig tror jag som slipper hålla mig undan potatis, ris å pasta, hehe! Han å andra sidan kommer gå ner i vikt å det kommer inte jag eftersom banta å bebis i magen inte hör ihop! Så jag vet inte varför han skulle vara avundsjuk egentligen???

Jaja...nog om det! Nu en kopp te å smörgås med ost på!
Kommentar från: Mamma Russin

hej vännen...



oj så fint du fått det här på bloggen.. gillade verkligen din design, vad duktig du är..



hoppas du lyckades övertyga mannen om att du skulle få komma ut på lite shopping..:)



kram

2009-09-19 @ 15:56:01
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: Emelie

Haha ja han charmar mig flera gånger varje dag :)

Igår vart det bara mys framför Morden i Midsomer,

min sambo jobbar den här veckan så vi får klara oss ensamma ikväll med..

Kanske det passar att gå och handla något gott idag haha



Bantningen får du ta tag i när bebis är ute,

jag börjar nu snart fem månader efter förlossning :)

Eller banta gör jag inte,

bara börjar röra på mig och det är en sak som jag har varit dålig på att göra de senaste åren :)

2009-09-19 @ 16:38:50
URL: http://emeliegrahn.blogg.se/
Kommentar från: Lena i Lyckebo

Jag gick ner 17 kilo med GI. Fantastiskt och busenkelt att äta. Jag har inte varit hungrig en endaste dag med denna kost.

Kram från en gammal bloggvän

2009-09-19 @ 18:14:38
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback