RSS 2.0

Eftermiddagstjöt

Har inte kommit ut på min promenad, blir så trött på mig! Men men jag får ta det till kvällen efter det att vi hämtat älsklingens dotter i Norge..hihi. Ska bli så mysigt att få hem den lilla söta. Pannkakor står på menyn ikväll för jag gör tydligen enligt henne de godaste pannkakorna...se där ja...högsta betyg!!! Å efter det ska jag gå lite så jag får motion idag med. Har grejat  i hemmet hela dagen å suttit vid datorn..mest suttit vid datorn faktiskt...hmmm....Inte konstigt att jag har huvudvärk.
Kommentar från: tess

Hej där... ja ja har haft en bra dag trots lite blesyrer men man ska inte stirra sig blind på de... man får se de bra i varje dag istället...



Mjälken e ett litet problem i de hela bara ungen mår bra så e de enkelt att utesluta för de finns så bra allternativ. //Tess

2008-11-19 @ 17:41:43
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback