RSS 2.0

Längtar massor

Har tusen saker i skallen nu å vill inget hellre än flytta in i huset så kjag kan stilla några av ideérna som snurrar runt. Vill inreda NUUUU! Men jag får vänta 9 dagar till. Eller rättare sagt 12 för vi ska på 80 års kalas den 2:e maj å träffa hela tjocka släkten. Ska bli såå roligt att träffa alla "systrar" igen å deras bebisar å barn, hihi! Hittade en söt klänning i helgen till det tillfället så jag blir lite korallfärgad, hehe!
 Förkylningen har blivit värre idag men inte deppar jag ihop för det utan ska ta en skön promenad om en stund i det sköna vårvädret! Å sen ska jag å Izan så tomater å gräslök i ett miniväxthus!!!
Kommentar från: Lady Angel

Åh korall som är en sådan vacker sommarfärg! Det passar man fint i när man är solbränd. Jag fattar vad du menar med inredningslusten: jag har fått X antal inredningsidéer för min lägenhet men dom går inte att utföra för det krävs pengar. Suck och stön...

2009-04-21 @ 12:41:19
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Mirjam

Hej kära du! härligt med inspiration.... Vi spelar mest guitar hero här så inspirationen är lagd lite på hyllan.... men gissa vem som ringt om bygglov osv.... Du inspirerade mig att tjata på lite extra å det gav resultat!!! =) Vi ses snart.... men vad i hela friden ska JAG ha på mig nu då....

kram

2009-04-21 @ 21:25:24
URL: http://famwirzen.blogspot.com
Kommentar från: Helen

Tänk så sakta tiden kan gå ibland....

Vad mysigt det blir.

Kram

2009-04-22 @ 07:26:57
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback