RSS 2.0

Frågor å svar

Hittade dessa frågor här å blev lite sugen på att svara på dem så ni får se lite mer vem jag är! Vore kul om fler vågade, hehe!
1. Hur bor du?

Just nu i en liten 4:a men ska snart få ett stort hus, hehe!!!

2. Vad är din favoritefterrätt?
Jag är en sucker för all efterrätt, men får jag bara välja en så blir det chokladmousse (min egna)!!!


3. Vilken superkraft hade du valt om du fått välja en?

Jag har redan några superkrafter, haha!!! Det får man om man varit ensamstående mamma å pluggat heltid å jobbat deltid samtidigt!!!

4. Hemmafest eller utgång?
Hemmafest med några vänner, en massa god mat och en bag-in-box å givetvis SPEL!!


5. Brukar du lyssna på ljudböcker?

Nä jag vill läsa själv så länge jag kan, det är ju det som är tjusningen! Har precis läst ut En Shopoholic säger ja på två dagar!!

6. Har du råkat göra något pinsamt den här månaden?
Faktiskt inte. Annars är jag världsb'st på det området.


7. Ska du köpa något extra kul för din lön/ditt studiebidrag den här månaden?

Vad är det jag inte handlar, haha!

8. Vilket var ditt allra första husdjur om du haft ett sådant?

Min lilla vita kanin med blåa ögon som hette Smulan å va född på skottdagen :)

9. Vad gick du för inriktning i gymnasiet?
Beklädnad som idag heter Mode och design. Å den va bara 2-årig då!


10. Vad hade du helst varit känd för om du varit tvungen?

Ett kändisskap hade INTE varit ett tvång. Hade gärna varit en framgångsrik sångerska som sydde sina egna kläder, hahaha!

11. Brukar du mest blicka bakåt eller framåt i tiden?
Självklart framåt, det är ju det som man påverka!


12. Vem av de 4 huvudkaraktärerna i Sex And the City är du mest lik?

Det där har jag funderat många gånger på. Är nog en äkta Carrie med lite inslag av Samantha å Charlotte.

13. Har du gått på en blind-date nångång?
Mmm, å det va hemskt. Inget jag rekommenderar.


14. Har du eller har du haft ett smeknamn?

Min kära faster kom på ett fint smeknamn till mig å väldigt kvinnligt oxå...Petrus.

15. Vilken låt spelas mest hemma hos dig just nu?

Alla låtar i High School Musical....min dotter kan kolla på alla tre filmerna om och om igen!

16. Pratar du i sömne?
Om snarkar räknas som prata så JA.


17. Vad hade du helst velat få i present?

En stor fet förlovningsring.

18. Är du ärlig när du bloggar?

Klart jag är, varför ska man inte vara det.

19. Har du vunnit pengar någongång?

Japp, runt 800:- på travet.

20. Hur många barn vill du ha, om du nu vill det?
Jag har två egna å ett bonusbarn å trodde de skulle räcka. Men jag vill ha fler....kanske två till.

Kommentar från: Lady Angel

Den listan snor jag nog till min blogg.

2009-03-27 @ 21:20:59
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

SMEKNAMN haha

-SJÄLVKLART ÄR DU MIN LILLA

2009-03-30 @ 02:38:59
Kommentar från: Anonym

SMEKNAMN haha,,,,

-SJÄLVKLART ÄR DU MIN LILLA " PETRUS FORTFARANDE/faster

2009-03-30 @ 02:40:21
Kommentar från: Anonym

SMEKNAMN haha,,,,

-SJÄLVKLART ÄR DU MIN LILLA " PETRUS FORTFARANDE/faster

2009-03-30 @ 02:41:34
Kommentar från: Anonym

SMEKNAMN haha,,,,

-SJÄLVKLART ÄR DU MIN LILLA " PETRUS FORTFARANDE/faster

2009-03-30 @ 02:43:23
Kommentar från: Anonym

SMEKNAMN haha,,,,

-SJÄLVKLART ÄR DU MIN LILLA " PETRUS FORTFARANDE/faster

2009-03-30 @ 02:43:43
Kommentar från: Anonym

2009-03-30 @ 02:45:36

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback