RSS 2.0

Loggar in å säger hej!

Har knappt vart i cybervärlden på några dagar å det hör inte till vanligheten! Jag har fortfarande inte hittat den den blogglusten jag önskar jag hade haft. Har mått lite konstigt de sista dagarna med mycket sammandragningar, illamående, HALSBRÄNNA å trötthet. Men det hör ju till graviditeten så det är lixom bara att gilla läget. Fast nu tycker jag att bebisen snart kan komma.

Vet att det är 7 veckor kvar, men om 4 veckor är jag redo, är du det bebisen??  

Fick pepparkaksdille i fredags så då frossade jag i dessa å drack mjölk till....!!!



Glömde säga mitt betyg av Ballerina Pepparkaka: 2/5
Med andra ord, kommer nog inte köpa dessa kakor igen.

Kommentar från: Hannah

Var Ballerina pepparkaka goda??? Låter ju så där... Men smakade du Sandwich pepparkaka någon gång när den fanns? Den var ju super smarrig:)

2009-10-26 @ 19:48:16
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/
Kommentar från: Mamma Russin

hej gumman..:)



det var ett tag sedan, hur är det med dig och bebben ? hoppas allt jag kan för att din lilla bebis också känner sig klar att komma ut om 4 veckor.. :)



är du liggades än eller har det släppt på lite? det kan ju göra det ju närmre förlossningen man kommer sa dom... :)



KRAM gumman

2009-10-26 @ 23:35:45
URL: http://enburkrussin.se
Kommentar från: Anna

Förstår att du får halsbränna om du äter pepparkakor, men gott är det=) Jag har iaf varit dålig sen jag fick min spruta... dessutom har jag sådana sammandragningar så det känns nästan som värkar!! Benen bär mig knappast nu...

2009-10-27 @ 14:05:59
URL: http://propellern.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback