RSS 2.0

Barnkalas planering

God morgon!

Idag har jag massor att göra. För imorgon kommer det 10 prinsessor till hit, äntligen ska MIN prinsessa få ha sitt efterlängtade kalas som jag va tvungen att ställa in när jag blev sängliggandes med ischiasen.
Nu känner jag att jag är så pass starkare så jag kan nog stå ut några timmar med skrattandes/gapandes/fnittriga tjejer!
(Jag har även tvingat S att hålla sig hemma så jag får hjälp), hehe!

Så ett par varv med dammsugaren, dammvippan å moppen så ska det nog likna ett hem här med OCH som man kan med att visa upp imorgon! Fast bäst att göra allt i min takt, annars blir det sängen imorgon iaf å det får inte hända!

Darlingen erbjöd sig att handla allt efter jobbet ikväll men kontrollfreak som jag är så ville jag med. Så något Idol hinner vi säkert inte se...men under har ju hänt förut, hahaha!
Får bara inte glömma tandkräm (går inte få ut mer i tuben nu)!

OCH en ny bok, läste ut 3:e Twilight boken igår...snyft!
Har du ett bra boktips så ge mig det!!!




Glömmer aldrig syrrans dotters kalas med 12 tjejer i en mini 2:a!
Tur vi har större så man slipper få klaustrofobi!


Kommentar från: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Haha OJ vad med barn på så liten yta ;)

OMG. Haha.



Svar: Ja jag önskar dock att jag bara städade när det kom folk. Men riktit så är väl inte lägetr.

Det tragiska är ju att jag VET att jag städar onödigt mycket också - men jag kan lixom inte sluta. Jag vill att det ska skina och lukta nystädat varje minut!

Haha

2009-10-09 @ 09:33:29
URL: http://theans.blogg.se/
Kommentar från: Sara

Nu ska vi se..:)

Boktips ville du ha...tre stycken har jag..(kanonböcker)

"Snälla pappa nej" Författare: Stuart Howarth

"Skadad" Författare: Cathy Glass

" 14 år till salu"

Alla tre är lika bra..svårt att säga vilken som är bäst!

2009-10-09 @ 10:25:00
URL: http://skatansurtant.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

kikar in och önskar dig en härlig fredag. Hoppas du ite har så ont och att det känns lite bättre. Hur har det gått med huset? Hade ni sagt upp och tittar efter något annat? //tess

2009-10-09 @ 10:55:44
Kommentar från: Lilla syster....

Haha!! Ja Jösses vad barn det var hemma hos oss på våra 40 kvm!! Skoj hade dom utan tvekan i alla fall!! Mysigt med barnkalas för Izan nu då♥ Saknar er!! ♥Pussar och Kärlek♥

2009-10-09 @ 13:01:10
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback