RSS 2.0

En mysig helg!

Återigen är det flera dagar jag skrev, skäms på mig! Helgen som varit har vi varit hos mina föräldrar igen å ätit gott å bara haft det mysigt! Pappa å min älskade smuttade på whiskeyn å lyssnade på musik mest hela lördagkvällen och jag å mor försökte samtala medans barnen va på oss hela tiden. Vi besökte även en julmarknad som inte va så mkt att ha men vad kan man begära på landsbygden? Barnen va nöjda iaf å det va huvudsaken! Igår bakades det pepparkakor å gjordes en sort julgodis som är det bästa som finns!

Som om inte alla mina feberattacker räckte för det här året har jag nu åkt på en magkatarr som inte är att leka med. Attan va ont jag har i magen. Kan knappt titta på maten fören den börjar göra ont. Så nu ligger jag nedbäddad med duntäcke å fryser som en gris. Hoppas den ger med sig så jag kan åka å shoppa våran tidiga julklapp snart...längtar efter den!

Men innan jag gör nått mer måste jag vila lite.
Kommentar från: Tjoffan

Jag brukar köpa på apoteket. Det finns jättebra som är receptfria!!

2008-12-16 @ 14:47:38
URL: http://tjoffan.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Köp ompresol på apoteket den hjälper mot magen!!!

Om det inte är gallan som jag hade då har man ont vill jag lova!! Krya på dej...

2008-12-16 @ 16:06:21
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback