RSS 2.0

GOTT NYTT ÅR!!!

Den här dagen har bara sprungit iväg. Har inte ens hunnit kolla in här fören nu, å då är alla andra borta, haha! Ska nu ner å äta den underbara tre-rätters middagen jag å min mor kämpat med i några timmar medans vi intagit mer flytande energi, hehe! Är som det ska....kvinnorna i köket å männen i soffan med varsitt glas whiskey och musik på högsta volym.
Det som är tråkigt är min lilla pessa som har skyhög feber å bara ligger å nanar i soffan. Men jag har lurat i henne lite alvedon så jag hoppas det släpper snart så hon oxå kan vara med å fira!

ÖNSKAR ER ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!!! Det här året kommer bli helt fantastiskt!!!!

Många kramar

PETRA

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback