RSS 2.0

Julklapparna är äntligen klara!

Varför blir det alltid så sent när jag ska shoppa?? Har precis kommit hem å nu är ALLA julklappar klara, ska bara slås in och skrivas söta lappar. Imorgon ska jag ju köra ca 50 mil så hoppas jag kan somna innan 03 inatt iaf, hehe. Ser fram emot julen fast jag inte har mina barn. Klart att det kommer kännas tungt men jag vet ju att det är min tur nästa år!!!

Har bakat Saffransbiscotti idag och de blev helt underbara! Tyvärr lite smuliga men det gör inget när smaken är gudomlig! 
Måste fortsätta här nu tyvärr, men tittar in senare å svarar så gott jag kan!

 

Kommentar från: mirjam

Vad mysigt och roligt att du kommer hit! Här slås det in julklappar för fullt nu och granen är uppe. Så härligt med julen. Vi ses imorgon! Godnatt....

2008-12-22 @ 23:28:35
URL: http://famwirzen.blogspot.com
Kommentar från: Lady Angel

Julen är extremt o-härlig. I år avskyr jag julen.

2008-12-23 @ 06:40:18
URL: http://ladyangel.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback