RSS 2.0

Kärlek

Fy va jag saknar min älskade nu...är så van att alltid vara i närheten av han och han ger mig så mkt som jag aldrig ens kunnat drömma om! All den trygghet, värme och kärlek som han bara öser över mig den kan är värd ALLT!!

Den underbara person han är, som får mig att skratta och känna mig älskad till max, det finns inte många av den sortens män och jag har fått äran att leva ihop med HAN!

Saknar dig min älskade underbare!! Imorgon ses vi igen och det ska bli en super mysig jul!

JAG ÄLSKAR DIG MEST!!!!
Kommentar från: Linda

Jaaa massa bilder,hihi,så varje dag kan du kika in hos mig för jag publicerar dagens 4 bilder ut mitt liv varje dag;)

As diggar klänningen från Bondelid,megagrymt snygg!Ja just det så var det ja,fasiken vad synd,just den dagen med,men du fika snart?

2008-12-22 @ 18:28:31
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Noomie

Nu har jag städat klart hela huset!! Våttorkat, sorterat tvätt, dammat mm. Ska bli så kul på julafton. Jag längtar!!

Simon har opererat knät idag men de kunde inte hitta något fel. Så han ligger just nu framför brasan och vilar sig. Är rejält öm och har ganska ont. (+ att han blev sövd så han är lite seg) Kör försiktigt imorgon!! Vi ses!!

Kram!!

2008-12-22 @ 18:35:45
Kommentar från: Anonym

2008-12-22 @ 18:36:33
Kommentar från: Mindy

Det rä det bästa som finns massa kärlek av sin underbara älskling som stöttar en i alla väder...Detta kommer gå bra..jag känner mig så stålt över mig o kan hantera detta så bra som jag kan..bebisen kommer leva med oss under julen sen kommer dem få somna in tyvärr..men helt klart det bästa som kan ske för oss alla..kan prata mera över msn ,,kram kram

2008-12-22 @ 18:49:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Jayleene

Härligt att du träffat en riktigt bra kille=)<3 Kärlek är det undbaraste som finns=) Sann kärlek är svår att finna ibland=( Tur att jag har min prins jag med=)=)=)=)=) Ha en god Jul!! Kramkram!! Jayleene

2008-12-22 @ 19:30:09
URL: http://jayleene.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback