RSS 2.0

Shoppingdagen över

Så här sent kommer vi hem efter en shoppingdag plus hämtat pessan!
När jag skulle ner i mitt förråd i lidköping höll jag på att få totalpanik då jag insåg att alla mina julsaker till granen va helt väck! Efter att rotat överallt i mitt överdrivet stora förråd (20kvm) med hjälp av en överallt-pessan och klättrand-pojkvän, så kom jag på att mitt ex måste fått med sig det när han flyttade för snart ett år sedan. Typiskt att jag va tvungen att ringa honom oxå. Som tur va var han hemma så jag fick mina saker. Så efter en lång dag har vi ÄNTLIGEN KOMMIT HEM IGEN!!
Nu sitter pessan å spelar lite på sitt Bratz spel innan hon ska sussa för natten. Imorgon väntar ytterligare saker å en lång dag. Ska träffa svärfar för första gången...nervös...

Hoppas ni alla har haft en jätte bra lördag lixom vi haft!!!

Over and Out...å kramizar!
Kommentar från: Camilla

Godkväll!



Lycka till med svärfar i morgon... Det går galant...



Ha det gott!

2008-12-20 @ 23:46:24
URL: http://gevalium.blogg.se/
Kommentar från: jayne

oj..hoppsan... träffa svärfar!! Jag ska hålla en tumme, men det kommer så klart att gå bra!!!

Kram på dej

Jag drack lite för dig igår, hoppas du inet fick huvudvärk idag....

2008-12-21 @ 00:18:15
URL: http://jayne.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback