RSS 2.0

???

Go´mörra på er!! Idag blir det till att lapa SOL SOL SOL!!! Äntligen tittar den fram redan från start med en himmel som är nästantill molnfri. Tyvärr blåser det en del så något bad är vi nog inte redo för idag, men jag har j en stor ballikong, hihi, som man kan lägga sig på!!! Har blivit lite inspirerad av de som gör egna smycken så jag tänker oxå sätta igång med detta, men för min egen del i första hand. Jag köpte lite pärlor å smyckesverktyg innan jul för att göra detta men har dock bara försökt mig på ett par stycken. Det finns ju en uppsjö av tillbehöver å ni som gör egna smycken, jag vore jätte tacksam om ni kunde tipsa om bra sidor på nätet man kan handla ifrån!!

BARA ETT PAR TIMMAR KVAR TILLS TÄVLINGSSTOPP!!!!! VEM VINNER????

Kommentar från: Joana

Hhahaa, nä äjag tyckte det var ganska roligt :D



Nu så ska jag på ett möte inom jobbet...sen så ska jag hem..och sedan jobba igen. Skittråkig dag ;P



Du då?

2008-07-01 @ 10:25:55
URL: http://atletico.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback