RSS 2.0

Imorgon blir det bad igen!!

Oj va jag har haft fullt upp ikväll å idag...hihi!! Har precis haft en hudvårdsklass här hemma å jag fick lite hjälp av en underbar konsult, hon är så härlig!! Oxå ensamstående mamma som jag å vi har gått igenom en hel del lika saker i livet. Om två veckor släpper Mary Kay det nya sminket..mineral make up..jag längtar efter att beställa hem alltihop, hehe!!! Så snygga färger å nya produkter, kommer bli rena rama julafton för en tjej som mig!!

Har inte hunnit svara på alla kommentarer idag men ska ta tag i detta imorgon bitti för nu är jag så trött att jag lätt skulle kunna somna stående...

Sov gott å kram på er alla!!!
Kommentar från: Anonym

Godmorgon snäckan...Att vaknat och se att solen är uppe danna dag också blir man så glad för denna dag är man ledig,,skulle egentligen vara på jobbet nu,,,skönt att slippa...Ha en skön och solig dag..kram kram

2008-07-04 @ 08:44:53
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

Ska göra vid mig snart sen åka ner till min kära och luncha en god middag..sen ska jag ta en runda på stan när man ändå är där,,,HAr börjat nytt liv efter jag lade av med pillerna för man kan bli gravid när amn minst ananr det,,bättre att vara duktig från början,,.så skadar det inget...ha en skön fredag..kram kram

2008-07-04 @ 11:05:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: evelina

Godmorgon, hoppas du får en bra dag!

2008-07-04 @ 11:29:01
URL: http://evveistheman.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback