RSS 2.0

Inte ett moln

Idag när man vaknar så är himlen klarblå å inte ett moln isikte...jippii!!! Tur att jag ska riva tapeter så jag inte behöver bränna mig...hahaha! Men paus måste man ta å då ska jag ligga på första parkett å lapa sol som aldrig förr å smeta in mig med kokosolja så färgen biter ännu mer, hehe! Men först en tur i bloggdjungeln å kolla in vad ni hittar på idag å vad som gjordes igår, nyfiken i en strut!!!

Hehe kom på en rolig sak jag såg i Malmö...när jag tog bussen hem från min lilla träff så åkte jag förbi en affär som hette
TVÅAN, secondhand butik...gissa en som fnittra för sig själv....tvåan...trodde det va nått annat som kallades för tvåan....hahahaha

Ska provmåla pessans säng  med idag med den prinsessrosa färgen..mkt nöjd med den måste jag säga, men jag vet en till som kommer hoppa av glädje när hon ser att både säng å byrå är i hennes favoritfärg, hihi!!!!

Vad ska ni sötisar hitta på idag, sol å bad eller????
Kommentar från: jayne

hej och hå.

SOL.....ok...den kommer nog hit så småningom.. Känns lite grått just nu, blir nog byxor idag , med.

Jobba på du ...men klart du ska unna dig lite solpauser...måste man ju.

Lycka till med allt målande och tapetserande.

Tvåan...hm..ha ha ha..har inte sett den affären. KUL namn..vill man köpa kläder där..hi hi hi

2008-07-22 @ 10:21:22
URL: http://jayne.blogg.se/
Kommentar från: Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

härligt att du ser det/mig så för jag vill bjuda på mig själv =)



massa kram!

2008-07-22 @ 10:25:34
URL: http://pyttis.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback