RSS 2.0

Rosa drömmar

God morgon sunshines!!! IDag är det en lång to do list så dags att ta tag i berget av tvätt, samla alla dammråttor i stridsvagnen, ta fram den STORA dammtrasan å feja runt i lägenheten! Har inte hunnit få ordning på allt sen vi kom hem i lördagskväll å eftersom jag inte hade lust att städa igår heller utan drog till Ikea så kan ni ju tänka er hur det ser ut i det här hemmet, hehe. Denna vecka ska jag ju dessutom tapetsera å lägga golv i mitt sovrum å göra pessans rum till ett prinsessrum...hihi...kommer bli så fint. 

Dessutom allt detta måste jag börja sy på flickornas klänningar till bröllopet, men det får bli när det finns ett färdigt hörne i detta hem...hur jag nu ska hinna allt...men skam den som ger sig!!!
Just det...sängen ska beställas å färg ska inköpas idag till pessans säng..den blir ...ROSA...gissa en som kommer hoppa av glädje (förutom jag då), hahaha!!!


VAD SKA NI GÖRA IDAG MINA VÄNNER???
Kommentar från: jayne

Ja du..en rosa säng ska hon absolut ha!! Min systerdotter, 2 ½ år, hade ett rosa rum... rosa gardiner, matta, sängöverkast...ja...ROSA.



Tvätthögen...är inte så stor här ännu så dne får ligga, dammråttorna tog jag igår, resväskan är tömd men den ska ut i förrådet..så...

Däremot skulle jag vilja till myrorna idag, tänkte titta på fåtöljer till barnens rum.

Vi ska även skänka våra kläder, tänkte jag. Sen ska till tippen..kanske idag eller en annan dag i veckan. Står massa grejer i yngste sonens rum som ska bort. De fick ny skrivbord förra månaden..så hans gamla dator bord ska bort.

Ja... så det finns att göra...det finns det.

2008-07-21 @ 09:34:11
URL: http://jayne.blogg.se/
Kommentar från: Jessi

Jag tvättar på min sista lediga dag, så kul har jag. =) Och Lindas barn är fortfarande här, dom har sovit här inatt. Får väl se om det händer nåt framåt da'n, annars får jag väl fortsätta på mitt pussel... Ha det gôtt, ha så kul med allt ditt pysslande hemma.

2008-07-21 @ 09:55:14
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Kommentar från: Anonym

Godmorogn gumman.Hoppas att det blir snyggt i hennes rum,,Köpte hörom dagen prinsess kudde som är formad till en krona..så söt är de & så är den rosa,,finns på Jysk,,,,Kanske skulle passa din söta dotter :) Ska snart göra mig klar för att åka ner till stan coh strössa runt lita o kanske shoppa om man finner något :) ha en skön start på veckan..kram kram

2008-07-21 @ 09:58:09
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Anonym

Det var inte skoj att du inte kunde svara men nu gick det fram till mig...så det var ju bra..Då har man ätit frukost och ska bara se klart på våra bästa år..sen sak jag ta på mig andra kläder för att gå en runda på stan,,Hoppas att det blir snyggt hemma hos er :) HA en skön måndag..kram kram

2008-07-21 @ 10:22:27
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Anna´h

Idag blir det : Han Tog Av Sej Sin Kavaj = )) !!

Drar till Göteborg vid halv tre , så fram tills dess e´Mamsen kvar i ghettot !



Hej Hopp GummiSnopp

2008-07-21 @ 11:03:54
URL: http://missmother.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback