RSS 2.0

Tillbaka igen!!

Så där ja, nu har jag haft helg å bloggledigt! I lördags när vi va ute å badade blev jag så sugen på att gå ut å ta en drink så sagt å gjort, syrran hängde på. Så fixa å dona å välja kläder å sminka sig, bara det är ju halva nöjet! Et par rosédrinkar blev det till det å sen bar det av till Skövde för att få se lite folk å givetvis för att träffa systeryster som jag saknat massor! Mötte upp henne på en krog å sen pimplade vi drinkar och cider hela kvällen lång...men inte blev jag bakfull...man är ju proffs på det där, hahaha!!!
Sen igår så blev det sol å bad för hela slanten igen men det kändes inte att man svalkade av sig precis, shit va varmt det är nu!! Kan meddela er att min balkong är som ett växthus för tillfället, å nog för att jag gillar tropisk värme å är soldyrkare ut i fingerspetsarna så är detta nog för mig, vill ju kunna andas oxå!! Så idag passar det bra att fixa klart allt innan pessan anländer imorgon!!! Prinsen min kommer på onsdag å stannar en vecka innan det är dags att inställa sig hos sin pappa å förbereda skolstarten på den nya skolan...snyft.

Hoppas ni haft en underbar helg som jag...hihi!!!!

Berätta vad ni hittat på för kul!!!



Kommentar från: ella

nicee!själlv e ja kritvit å legat på sjukan 5 dar:(ha d gott kraaam!!!

2008-07-28 @ 18:07:26
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Kommentar från: Anna´h

Trodde aldrig att Mamsen alias Soldyrkaren numbero 1

skulle önska regn , men snart tyar Mamsen inte längre ... Pust & stånk = (( !

Darlingen har varit & kirrat en pool med palmer

& rutschkana , så nu blir det att inta ryggläge

i plurret !!



Hoppas ni haft en najsig dag !

2008-07-28 @ 18:21:48
URL: http://missmother.blogg.se/
Kommentar från: Linda

Vad kul att du e tebax=)

Var med i mina tävlingar vettja=)

Sedan tänkte jag på bloggfesten,skall den vara på hösten,vi kanske måste planera om du orkar=)

2008-07-28 @ 19:17:19
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Kommentar från: Jessi

Jag har badat och haft migrän, dock ej samtidigt...Låter som du haft en kanonhelg!

2008-07-28 @ 20:03:31
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback