RSS 2.0

3:e dagen

Då va man inne på tredje dagen med GI- mat. Herregud vilket sockerbehov jag måste haft för idag gör jag inte många knop, känner i hela kroppen hur den skriker efter SOCKER!!! Men konstigt nog är jag inte sugen på något sött, tvärtom! Så kaffet får göra sitt idag, kommer bli många koppar...har redan laddat termosen som ska med på stranden om en liten stund!! Pessan står precis nu å hoppar brevid mig å tycker jag är så tråkig när jag MÅSTE skriva i bloggen...hahahaha!!
Lovar att ta mer kort idag, men lite tråkiga kommer det kanske bli eftersom det bara är jag å pessilottan..hihi!! Mer vild än tam i vattnet är hon så badkruka får man INTE vara i hennes sällskap!!

Ska nu packa de sista sakerna å sen rullar vi ner mot ....SJÖN OCH STRANDEN!!!!



Paris Hilton i en supersnygg stråhatt, jag är inte lika glammig i min vanliga solhatt, men ett måste i den starka solen!!!

Ha det så gött!!!
Kommentar från: Cecilia Julin

Kan du inte skriva vad du äter varje dag? Är sugen på att testa GI men vet inte var och hur jag ska göra. Du kan väl berätta vad man utesluter och så :)

2008-06-08 @ 12:42:51
URL: http://glamourofsweden.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback