RSS 2.0

All by myself

Nu har jag 4 dagar ensam med Ebba. Ser både fram emot det samtidigt som det säkert kommer bli lite tråkigt. Men det finns att göra, sy en massa å fortsätta med mitt påbörjade projekt som jag hoppas blir bra. Hur som helst...jag har beslutat att jag inte är redo för att träffa någon just nu, finns för mkt ouppklarade saker i mitt liv och jag vet inte om jag kommit in i en sen 30-års kris..hehe. Hoppas inte det men allt är bara rörigt här så jag ska göra mitt bästa för att åtminstone skriva dagligen här inne. Det är skönt att printa ner sina tankar och det blir som en sorts terapi.

Soppdieten går sådär, men det är skit svårt att följa något sånt när man måste laga mat till barnen. Men jag gör så gott jag kan å nu måste jag ju inte laga mat de hä dagarna så då kanske det går bättre...hehehe!

Ha en underbar dag i sommarvärmen!!
Kommentar från: ia

Jag har också kommit fram till det. Att jag inte är redo att träffa någon. Jo, han som finns i mitt hjärta som jag försöker glömma, men det går inte. Hoppas du får en trevlig helg. Vad är det för soppdiet du håller på med?

Kram

2008-06-05 @ 14:22:35
URL: http://jag-unik.bloggspace.se/
Kommentar från: Jessi

Ja, soppdiet är inte roligast (been there, done that) men det är ju värt det om man tappar dom där kilona till slut...Håll ut!! Blir nog ganska lugnt i helgen, ska bara njuta av att va ledig 4 da'r i sträck. En drink eller två i glada vänners lag blir det nog på lördag dock...=) Och kanske en ikväll, bara för att! Ha det gôtt, kram!

2008-06-05 @ 17:58:26
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Kommentar från: Jessi

Va fan! Testing, testing...försäkte lämna en kommentar men det verkar inte som det funkar...

2008-06-05 @ 18:01:15
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Kommentar från: Patrik

Hej



Klockrent inlägg, känns lite lika för mig, å jag tror vi inte är ensamma om det...... Bara man hittar sig själv lite så brukar det gå åt rätt häll, gömmer man sig i nya trassliga grejor så blir det bara pannkaka, ensam e stark, sedan kan man joddla vidare



Kraaaaaaaaaaaaaaaam !!!



/PaTRIK

2008-06-06 @ 11:03:54
URL: http://hedatheace.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback