RSS 2.0

Jag har badat!!

Hehe, genom bloggen lär man känna nya trevliga människor!! En av mina bloggvänner tyckte vi skulle träffas å åka å bada, självklart säger jag ju inte nej! Packade ihop allt å tog blixten till J å vi cyklade till sjön å solade, pratade och givetvis badade!! Måste ju erkänna att jag blivit en liten badkruka på senare år, men det va såå skönt att svalka av sin kropp så det skapade mersmak..hihi. Blir en tur imorgon med och får jag inget sällskap så åker jag själv, går lika bra det!! Men förmodligen kommer gänget från Skara å håller mig i sällskap några timmar. På vägen stannade vi å köpte frukt och Loka..det behövs i värmen! Å jag va tvungen att ha sololjan Hawaiian tropic..luktar sommar och huen suger åt sig varenda droppe så brunare blir jag!! Fast min rygg hade jag inget solskydd så jag känner att den blivit lite solbränd..lite aj!
Efter flera timmar så v vi tvungna att bege oss hemåt för att besöka toa å äta! Så nu är jag gott mätt och ätit helt underbart GI. Fattar inte riktigt det här, jag ställer mig inte å lagar mat i värmen i vanliga fall, men nu har jag hittat lite ny mat så nu är det riktigt kul, enda är att det är lite tråkigt att behöva äta ensam, men det funkar det med!! Så till middag blev det köttfärsbiffar med grönsaksröra å cayennemarinerad gurka. Receptet kommer sen!! Nu ska jag fortsätta fixa lite!!
Kommentar från: Hanna

Härligt med ett dopp! Nyfiken på receptet, det låter supersmarrigt :)

2008-06-06 @ 19:52:30
URL: http://hannasvardag.blogg.se/
Kommentar från: Jessi

Ja, mycket trevligt va det, tack själv!! Huvudvärken är nästan borta tack och lov... Ha en bra kväll nu, mer bad snart. Kram!

2008-06-06 @ 19:57:55
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Kommentar från: Maria

Å vad skönt med ett dopp. Jag brukar va tidig men än är inte första doppet avklarat. Maten lät mumma !!

2008-06-07 @ 09:29:38
URL: http://mariashuvud.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback