RSS 2.0

Lite skeptisk....

Första halvan av omeletten va god (mer kryddor nästa gång) men sen fick jag blunda å tvinga i mig resten..å mätt blev jag...blääää. Men ett stort plus för att man inte blir så där asmätt och det känns som en stenmur i magen som man lätt blir på tung frulle som mackor och en massa onödigt fett och socker. Men imorgon tänker jag INTE äta den här omeletten utan då får det bli den lättare varianten av äggröra å bacon...hahahaha!!! Vistt låter det sjukt? Men det är så i gi tydligen!

De som känner mig tycker nog nu att jag är ombytlig som vanligt, jag kan inte bestämma mig vilket ben jag ska stå på eller måste prova alla saker och kan inte följa något som jag ger mig in på fullt ut. Jaja..säger jag då..passar det inte så skit samma. Jag är jag å JAG gör det jag vill och det ska man kunna göra utan att få glåpord eller skit bakom ryggen för. Jag måste ju själv få komma fram till vad jag vill göra och om jag kan fixa det, å provar man inte vet man inget.
Men nog om det....
Nu ska jag läggamig en stund å fortsätta arbeta på solbrännan...ha´de
Kommentar från: Jessi

Bacon är aldrig fel, allting blir godare med bacon!! Och jag har faktiskt inte så dåligt samvete om jag äter mackor eftersom jag hoppar över så mycket andra kolhydrater istället. Fast det får ju inte bli för mycket... Bättra på din bränna du, jag blir bara röd. Sen fjällar jag och blir röd igen. Och får en jävla massa fräknar, fler än dom jag redan har.

2008-06-06 @ 12:25:40
URL: http://jessi32.bloggspace.se
Kommentar från: Jessi

Vi ska inte åka och bada då? Jag är ganska bra på att smörja in mej...

2008-06-06 @ 12:35:54
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback