RSS 2.0

Nationaldagen är HOT!!!!!



Idag är det verkligen riktigt hett ute, kände hur jag inte orkar gå på promenad, hoppas det svalnar av lite till ikväll. Det blir till att dricka en massa vatten idag så man inte faller ihop! En stor pool hade inte varit fel just nu, men jag fixar inte att lägga mig bland alla amlisar just nu, känner mig som en strandad val brevid alla pinnar, haha! Så det blir till att ligga gömd någonstans...i skuggan!!!

Ha en skön dag å bränn er inte å drick MYCKET vatten!!

Kramis
Kommentar från: Jessi

Haha, jag vinner för jag är både strandad val OCH blek!!! Fast mina kompisar gillar det för då ser dom både smala och bruna ut. =)

2008-06-06 @ 11:51:53
URL: http://jessi32.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback