RSS 2.0

Sjukt trött!!

Energin bara försvann som luften ur en ballong..hihi! Hoppas jag inte håller på å blir sjuk nu, skulle verkligen kunna lägga mig för natten nu, haha, det har aldrig hänt i historien förut för jag är nattuggla!! Men barnen har tjatat hål i skallen på mig eller rättare sagt två hål för de har stått på varsin sida så det kanske är därför jag är totalt slut? Ingen som vill låna mina kids så jag kan återhämta mig? Precis nu frågade pessan mig om hon fick kalla mig för MORSAN?? Men hallå...MAMMA är jag och därmed basta!!!

Nu ska det fixas kvällsmat till barnen och jag får väl se på eller orka laga iordning nått...rädd för att det blir sallad igen..hehe!

Vilken är er favorit kvällsmat?
Kommentar från: Andreas

Hehe. Då har du stereoljud då...

Jag är ju omåttligt förtjust i varma mackor till kvällsmat. Gärna med kantarellstuvning.

Hoppas du haft en bra dag.

Det har jag.

Vi hörs.

Kram

2008-06-09 @ 17:54:57
URL: http://pappaandreas.blogg.se/
Kommentar från: Andreas

Förresten. 10 dvd filmer med barbie hemma. + askungen,snövit och Bratz - Starrin And Stylin. Med svenskt tal. Kjamiz

2008-06-09 @ 17:58:53
URL: http://pappaandreas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback