RSS 2.0

SMUTS



Här är boken jag börjat läsa å nu kl 23.04 på en lördagkväll ska jag stänga av datorn och jag har lagt mig i sängen och ska bara njuta av att få läsa!! Jag kan inte slita mig ifrån den så vi får se hur många timmar i sträck jag kommer läsa den ikväll!!!
Handling:
Jonas Wahl är en framgångsrik advokat. Han har en vacker fru, fina barn och ett i varje detalj designat hus.
Jonas karriär har tagit ordentlig fart och han har fått erbjudand från TV att kommentera en traffickingrättegång som dominerar Sveriges nyhetsbevakning. Vad ingen vet är att han spelar ett mycket högt spel i medias strålkastarljus.
Hustru Rebecka kan skatta sig lycklig, men det finns en krypande känsla av att allt inte står rätt till. Vad gör Jonas alla kvällar han jobbar över? Samtidigt utvecklas deras 14-åriga dotter Emma snabbt och hennes begynnande sexualitet pockar på. Emma lockas och skräms av sina egna fantasier. Skammen bränner - men vem är det egentligen som är skamlig?

SMUTS är en spänningsroman och ett starkt familjedrama som landar mitt i debatten om sexköp och trafficking. Det är en skarp skildring av en värld där mäns rätt till kvinnors kroppar står över allt annat och där domstolarna väljer att titta åt ett annat håll.
Kommentar från: Cecilia Julin

Svar: Super :) gillar din blogg!

2008-06-07 @ 23:15:42
URL: http://glamourofsweden.blogg.se/
Kommentar från: Andreas

Ha en bra lässtund. Plinga när du känner för det.

2008-06-07 @ 23:25:07
URL: http://pappaandreas.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback