RSS 2.0

Bloggdjungeln!

En rask promenad fick mig att inse många viktiga saker i livet och givetvis kom det upp många både galna och äkta funderingar om vad som betyder något här i livet. Vem är jag? Vad vill jag med mitt liv? Vill jag leva ett fejk liv eller ska jag förverkliga alla mina drömmar?? Hur gör man för att slå sig fram i denna djungel av svek och falks förhoppningar? Ska man bli en som lever ett fejk liv och lägger alla sanningar på hyllan för att senare drunkna i dem?
Medans min mp3 dånade i mina öron och dess dunkande musik fick mig att gå i alldeles för raskt takt så skapade jag denna idé. Vi som är runt 30 saknar någon bra blogg att kunna identifiera sig i. Det är ju trots allt alla 16-17 åringar som tagit över bloggvärlden, men det är dags att ändra på det.

Flockliv-nej tack!!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback