RSS 2.0

Drömmar och framtid!

Inte min design!Nu har jag oxå flyttat min blogg, kul att det ser lite annorlunda ut!! Hinner inte kolla igenom allt bara nu så det får bli ikväll!! Det går framåt med klänningen iaf, bara att sy ihop den nu!! Jag är utbildad sömmerska/designer å har sytt från och till, ibland är det skit kul å ibland har man ingen lust alls. Men det beror oftast på att jag inte haft någon egen hörna där jag är ostörd utan alltid suttit vid köksbord..å det är så jobbigt att plocka fram varje gång man ska sy. Men nu har jag ju ett litet minisyrum så jag kommer sy för fulla muggar!! Nästa projekt blir den lilla svarta som kan vara väldigt bra att ha och sen en svart kjol som jag måste ha i arbetet!! Om jag får fnurr på detta såblir jag tvungen att starta företag å då även skaffa lokal eller flytta till större! Drömmen är ju att ha ett eget företag och kunna jobba hemifrån den mesta av tiden och även att kunna leva på det! Som sagt, man måste ha drömmar....annars dör man!!!
Kommentar från: Pia

Ja drömmar måste man ha. Vad jobbar du med nu när du inte är sjukskriven Vet inte om du sagt det innan??

2008-05-28 @ 15:19:34
URL: http://girlywoman.bloggspace.se
Kommentar från: Hanna

Hoppas att du når dina mål.

2008-05-28 @ 15:29:33
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback