RSS 2.0

Jag vill ha ett glas vin nu!!!!

När det är vardag så kan man äta vad som helst å enkelt ska det vara men på helgerna så vill man lyxa till det med godare saker å helst ett glas vin till!! Jag är en rödvinsälskande tjej fast har upptäckt rosé vin...hihi...blandas det med sprite en massa is och ett par limeskivor så är det absolut LOVELY!!! fan nu blev jag jobbigt sugen på det, får nog kila ner till bolaget å inhandla en flaska!

image7




Vilken är eran favoritdryck...alkoholhaltig, inte coca-cola, hihi!!!?????????
Kommentar från: Pia

Hej

Det är jag hihihi Girly du vet. Kul att du gav mig din nya adress.Ska läsa din nya blogg sedan när jag kommer hem. Är på jobbet nu.
Min favvis dryck är iskallt Rosevin på sommaren och rödvin på vintern

2008-05-16 @ 15:22:39
Kommentar från: hockeyfrugan

förstår att dom är besvärliga då. har själv 75 c och tycker det kan vara jobbigt ibland när man tränar med vissa övningar. annars tycker jag c är lagom för kläderna sitter snyggt. har en del kompisar som har D och dom tycker också det är skitjobbigt. vad heter dina barn?:)

2008-05-16 @ 15:26:20
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Kommentar från: hockeyfrugan

haha förstår det, har en syster som har barn på 8 & 4 år, mycket spring där.

2008-05-16 @ 15:57:56
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Kommentar från: Anonym

Hej,nu har jag läst hela din nya blogg ;)Jag gillar den. Jag gillar dig. Vi är lika men ändå olika. Ang, favoritdryck så beror det på tillfället. Rödvin går alltid ner, men en varm sommardag är det godast med en kall öl, helst tjeckisk.
Kram
/ia jag-unik

2008-05-16 @ 16:21:35
Kommentar från: Jag och fotbollsspelarn

Åhh man kanske ska lägga vinet på kylning? Hade ju varit gott må jag säga. Hmm favoriten är nog cola men vitt vin ligger inte långt efter =)

2008-05-16 @ 16:43:55
Kommentar från: Lena

Lycka till med bloggen och på tal om drycker så är en kall öl himelskt gott speciellt efter bastun/Kramis

2008-05-16 @ 17:42:39
URL: http://fridatowe.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback