RSS 2.0

Kan för mkt tankar förvirra?

Usch va länge jag sov idag! Kunde verkligen inte somna, fastna med lappisen i knät och surfa runt på olika sajter och kollade på utbildningar. Varför ska man vara en sån virrpanna med vad man vill bli och vaad man ska göra? Drömmen är att ha en saftig månadslön så man kan köpa alla saker man vill utan att behöva leva på vatten och bröd resten av månaden, haha! Det är så mkt jag vill ha och kunna göra och ibland känns det som livet bara passerar, känns det igen?
Jag va bara 20 när jag fick mitt första barn å då trodde man verkligen att man va så stor å vuxen och att man inte skulle göra något annat. Men det kom ikapp en ju äldre man blev och insåg att fan, det är ju tusen saker jag skulle gjort innan jag skaffe kids. Men som sagt det är bara att gilla läget och göra det bästa av allt, pengar i massor skulle ju inte precis göra ont!! Mina barn älskar jag över allt annat å jag vill kunna ge dem allt de är värda! Så jag fortsätter att drömma å göra mina drömmar verkliga!

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback