RSS 2.0

Kvällen snart slut...

Sådär då va man proppmätt igen...Ätit god bananasplit..men nu har jag nog fått tillräckligt med sött för hela veckan (tur det bara är en dag kvar)!!
Ska jaga dottern nu å få henne att inse att hon är TRÖTT, läsa saga å sen slå mig ner i en urskön fåtölj å glo på tv så ögonen blör, haha!! Fick fina kommentaren från pappa förut att jag kunde ta med mig datorn in på toa med, hehe!! Men kan jag hjälpa att de bor i världens ände och typ inte så mkt man kan göra när det blåser storm ute och kallt som fan!  Känner mig nästan som 10 igen när ens föräldrar skulle säga smarta skaer å en annan bara sa tack och amen!

Men nu ska jag inte sitta här på ett par timmar för lillan måste sova å kanske somnar jag med :P

Bye 4 now
Kommentar från: Joana

Nej fan vi somnade så det blev varken film eller godis..håller fan på at dö av godissug just nu. Vi har fixat en film iallafall...Ironman, har sett typ alla nyaste annars ;P Filmnördar! Aa..precis, även att jag somnade en gång till..nu kommer jag nog deffinitivt vara vaken heeela natten, inte så bra :P

2008-05-18 @ 00:13:20
URL: http://atletico.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback