RSS 2.0

Måndag

Tydligen inte redo för att gå upp tidigt än, haha! ahr så jäkla svårt att somna på kvällarna, skit jobbigt! Men skam den som ger sig. Idag ska jag bara käka nyttigt, känner att min kropp verkligen behöver det efter den här helgen hos föräldrarna med en massa gräddsåser och flottig mat...och godis..suck.

Ikväll ska jag iväg på konsulent möte och bli välkomnad som säljare, ska bli jätte kul att träffa alla tjejer och prata smink...hahaha!! Jag är en äkta girly, det kan ingen ta ifrån mig. Smink, hudvård, snygga naglar och en jyst garderob är jag. Har bara inte fått min garderob än och mina naglar ska jag fixa i veckan. Någon som vet vart man kan köpa bra akryl???

Glömde ju...SKOR är väldigt viktigt!! Om jag hade obegränsat med pengar skulle jag behöva ett stort rum till alla skor jag skulle köpa...

Annars idag ska jag börja sy på en balklänning och sen ska jag greja lite med bloggen, lite design.

Vad har ni på schemat idag???
Kommentar från: Jag och fotbollsspelarn

Aså? du tog lite sovmorgon? Jodå jag sov super bra, lite segt att gå upp tidigt bara =/ jobbar du eller?
Kram

2008-05-19 @ 11:16:56
URL: http://tgif.blogg.se
Kommentar från: hockeyfrugan

hehe, ja jag har kommit igång med träningen ganska bra nu tycker jag ;D varför akryl?

2008-05-19 @ 11:25:20
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Kommentar från: E m m y (amafao)

Okej, tack, va bra då :D

2008-05-19 @ 11:36:02
URL: http://amafao.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback