RSS 2.0

Onsdag 28/5

image33

Har inte sovit jätte många timmar inatt men ändå rätt pigg, får ju dricka en så där tre kannor kaffe visserligen, hihi!!
Har slängt in en tvätt och startat diskmaskinen å plockat undan så nu är det bara att sätta sig med klänningen om jag ska få någon sol idag!! Det värsta senariot är att ta över någon annans jobb när det gäller att sy, å det har jag gjort nu, hade varit lättare om jag fått börja från början själv, men nu är det inte så, så några timmars extra arbete har jag fått!! Hoppas jag kan fota den sen så ni får se hur den blev, men det får bli när den är färdig!!!

Hoppas natten varit bra för er och att ni är redo för ännu en solig och varm dag!!!!

Tjo tjo
Kommentar från: Sara

Hoppas att det är bra? Själv sitter jag här nu med sluttentan för denna termin..tjoho!! Men kan sitta med gott samvete då jag nu vart ute 1,5 timmar och bara gått...puh..känns i kroppen..:-)

2008-05-28 @ 09:28:28

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback