RSS 2.0

Sjukgymnast

Har stora funderingar på att utbilda mig till sjukgymnast faktiskt! Ett yrke som kommer behövas i framtiden pga av all utbrändhet och skador pga av pressen på de anställda. Tror jag skulle tycka det va intressant, dels att man träffar många och sen att kunna hjälpa dem, passar mig. Jag måste ha ett arbete där jag känner att jag kan utvecklas som människa och där jag gör nytta! Det finns så många möjligheter inom det yrket oxå plus att det är dagtid. Har jobbat inom samma yrke nu i 13 år fram och tillbaka, å där utvecklas man inte för fem öre, plus att man ständigt blir nedtryckt i skorna. Å sen att det är så olika arbetstider är inte bra för mig. Jag blev utbränd för 6 mån sedan och det är inte kul. Heller inte för att jag vill ju jobba. Läkaren säger att jag inte är redo, å det stämmer nog. Kan inte hantera stress än men det börjar att bli bättre!
Kommentar från: ia

Hej bloggvännen. Synd att du flyttat. Tur att jag kan besöka dig här. Vad jobbade du med innan? Sjukgymnast är nog ett bra yrke tror jag. Det hade jag nog valt istället för sjuksköterska om jag hade kunnat vdida tillbaka tiden. Hoppas du får en fin dag.
Kram

2008-05-19 @ 11:55:04
URL: http://jag-unik.bloggspace.se/
Kommentar från: hockeyfrugan

haha ja, men tänk om Chris gör en dålig match så blir maffian galen. inte så roligt.

2008-05-19 @ 11:58:43
URL: http://hockeyfrugans.blogg.se
Kommentar från: ia

Jo, många är väldigt annorlunda IRL :( Undrar om jag också är det. Hoppas inte det. Jag är på SprayDate. Jag vägrar betala

2008-05-19 @ 12:12:24
URL: http://jag-unik.bloggspace.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback