RSS 2.0

Söndag

Är fortfarande kvar hos föräldrarna, måste säga att den här gången har allt funkat! Brukar få smått panik av att vara för länge hos dem, är jäkligt hemma kär! Men har fått lite ny energi så nu ser jag fram emot att komma hem å fixa å dona med allt!
På tisdag fyller min son 12 år så då ska vi ha en heldag tillsammans med lunch på stan och shoppa loss å avsluta allt på kvällen med en bio! Ska bli så mysigt att bara vara han å jag, händer ju inte så ofta längre.

Ska även ta tag i min karriär som fristående hudvårdskonsulent för Mary Kay, en del pix innan allt flyter där! Så om någon vill ha en konsultation är det bara att säga till :)
Kommentar från: Jag och fotbollsspelarn

Jadå, finns en halv kaka kvar, men den lär vara slut innan dagens slut ;)
Ja klart du får länka mig söta du.
Ha en ypperlig söndag vännen. Kram

2008-05-18 @ 13:33:59
URL: http://tgif.blogg.se
Kommentar från: Veronica svarar

Hej! kul att du gillar min blogg! du kan fråga vad som helst :) amafao.blogg.se har gjort designen :) du hittar en länk till henne på min blogg :)

2008-05-18 @ 13:38:35
URL: http://virre80.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback