RSS 2.0

Vart tog tiden vägen??

Känner mig som en murbultad fläskfilé idag, haha!!! Kunde inte somna, som vanligt, å kolla på SATC tills ögonen till slut lydde mig. Då hade det ljusnat ute...inte bra!
Idag ska jag ner på stan igen å fixa med en sak och sen träffa syrran å ta en fika å prata om livet! Hem å städa för ikväll ska vi ha kalas för sonen med de närmaste bara, som tur är!!

Emellan detta tänkte jag hinna träna med, försent för beach 2008, men va fan man kan ju göra sitt bästa ändå!! Bara att tighta till sig lite och le, det brukar jag komma långt med :)

Vad har ni för er en grå dag som denna??
Kommentar från: Maria

Haha "mörbiltad fläskfilé". Vad roligt det lät :-) Jag är på jobbet och ska snart hem till min familj och gosa. Sen måste jag plugga..har sluttenta i morgon *jiiihaaaa*

2008-05-21 @ 15:48:14
URL: http://mariashuvud.blogg.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback