RSS 2.0

Å nu då?

Tiden går inte fort nu direkt...känns som det är väldigt långt kvar till kvällen. Vad ska jag hitta på? Bakat har jag redan gjort så hela frysen är full! Hängt upp gardiner i vardagsrummet...färdigt.

Shoppa kanske?

Springa milen?

Sticka en tröja?

Ingen aning faktiskt......bara trött...................
Kommentar från: Marie

Jag hade satsat på springa milen eller åka o bada. Jag ska inte göra så mycket alls idag, börja plocka lite för advent kanske.

2008-11-26 @ 09:48:27
URL: http://marie1982.blogg.se/
Kommentar från: ska jag kalla mig lilla syster?

Ja de går inte att få tag på dig på mobilen. Ville bara säga att eftersom du tydligen roar dig på mina pengar utan att jag vet om det så har de stängt av min mobil nu!! Tack så mycket. 2900 kronor ska jag ha på mitt konto. 900 för räkningen jag betalat och 2000 kronor för den hyran du fick hjälp med. Jag e så sårad av hur du ljugit för mig. Du är min syster, hur kan du med att bete dig? Jag älskar dig men jag känner mig inte speciellt älskad av dig när du gör så här. 2900 kronor senast söndag! Annars får du klara dig ur en jobbig sits! Mvh Hanna din lilla syster.

2008-11-27 @ 12:56:21
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback