RSS 2.0

Vattenkoppor igen!

Fick samtal av pessans pappa att hon fått vattenkoppor. Jätte kul verkligen, jag som trodde hon haft det när hon var runt året. Men tydligen de prickarna hon hade då va falskt alarm, eller så har hon fått det två gånger. Fattar inget här men så kan det va. SÅ imorgon åker jag å hämtar min lilla prinsessa! Vill att hon ska vara hos mig när hon är sjuk å sen kunde inte hennes pappa ha henne eftersom han går viktig kurs just nu....

Så bums i säng blir det å att åka riktigt tidigt imorgon bitti. Jag som är sååååå morgontrött. Men vad gör maninte för sin älskade lilla dotter!!!

Sov så gott!
Kommentar från: Lady Angel

Vattenkoppor kan man väl bara ha en gång? Det ska visst vara värre att få det som vuxen än som barn. Jag har aldrig haft det så varje gång jag får höra att någons barn har fått det så håller jag mig borta i en vecka, haha.



Tror det är något fel på feeds också för jag fick meddelande om detta inlägget nu trots att mina feeds ska uppdateras 1 gång i timmen. Suck, suck, inget funkar.

2008-11-20 @ 12:12:53
URL: http://ladyangel.blogg.se/
Kommentar från: Tjoffan!!

Jo då har man haft lindirg första gången och kanske bara tre fyra stycken så kan man ha det igen. Annars finns det ju höstblåsor. hoppas det går bra!

2008-11-20 @ 13:39:31
URL: http://tjoffan.blogg.se/
Kommentar från: Marie

Klart man vill ha sitt barn hos sig när det är sjukt. Hoppas det inte blir för illa med henne utan att hon får lindriga besvär.

2008-11-20 @ 22:37:56
URL: http://marie1982.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback