RSS 2.0

Helt underbar fredag!!!

Visst är det härligt när man vaknar upp å allt känns bara så där underbart och man känner hur energin flödar genom kroppen!? Precis så där känner jag idag. Allt känns perfekt och jag längtar tills ikväll när jag för första gången ska få träffa min älskades lilla söta dotter på 3 år! Dom kommer hit å ska spendera helgen tillsammans med mig och mina barn. Jag längtar så mkt efter att få krypa in i min älsklings underbar famn och få känna den där totala tryggheten och kärleken som han är bäst på att visa och få mig att känna!

Det kommer bli en helg full av aktiviteter och en massa gos och mys och det är alldeles perfekt! En tur till badhuset kommer det oxå att bli, fast det kanske inte känns lika underbart att behöva visa upp sin valrosskropp i en bikini, men vad gör man inte för barnen?
Strax ska jag lämna pessan på dagis å efter det trycka in plopparna i öronen å vandra iväg på en skön promenix...utan hund!!! Vädret är lite rått men det ska bli skönt att få röra på dököttet lite å få inandas skogsdoft, bra start på dagen!

Sen påbörjade jag ett enormt stort projekt igår och det känns helt overkligt men det kommer att bli så bra! Att man kan ta tag i sina drömmar på riktigt för första gången å bara låta hjärtat styra över det arbete jag lägger ned på det! Ni kommer så småningom att få reda på vad det är men än så länge håller jag det för mig själv!

Ha en underbar fredag å jag återkommer senare när jag fått igång dagen!!!!

Kramar

Kommentar från: Anonym

Godmorogn söta du..Söt bild..Denna fredag ska jag jobba i kväll..så det blir att slappa denna dag..det är det ända som jag orkar med..hihih-----trist väder denna dag med så det är skönt att vara hemma..Kan du logga in dig på msn har en fråga att fårga dig som är provat som jag inte vill ta här...I mrgon är det en mässa som ska bli skoj att gå runt o titta på...Pröva olika smaker på nya rodukter o se olika nyheter..ska bli skoj..sen ska man jobba på söndag..mindre skoj..så jag får passa på att njuta extra mycket i morogn när det är denna ända dagen som jag är ledig på..krammar

2008-10-03 @ 10:11:58
URL: http://blondis81.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Spännande att du ska träffa hans dotter! Hoppas du får en toppen helg! KRAM

2008-10-03 @ 10:31:53
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Kommentar från: Marie

Låter verkligen som en toppen dag och toppen helg. ha det underbart! Hoppas bara solen vill titta fram lite oxå.

2008-10-03 @ 10:51:46
URL: http://marie1982.blogg.se/
Kommentar från: Linda

hihiii snygging där!

2008-10-05 @ 16:19:38
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback