RSS 2.0

No more fatfood....

Hur många gånger har jag sagt att jag ska ner i vikt? Typ över ett år....suck va trött jag blir på mig. Å sen jag träffade min darling så har jag ju inte gått ner utan upp...bläää va trött jag är på att svulla jämt!

Köpte ju wii fit för ett tag sen å har inte varit speciellt flitig där kan man säga, men nu är jag igång igen! Varför ska det vara så svårt att gå ner i vikt när man älskar mat??? Jaja...nu ska både jag å mannen försöka å vi ska lyckas!!! Har ju mkt att se fram emot å då vill man inte se ut som ett fläskberg!!!
Kommentar från: Sofie

Skönt att du och mannen kan stötta varandra

2008-10-27 @ 20:58:51
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback