RSS 2.0

Saturday night fever....

Hel dagen har gått här å vi har inte fått mkt gjort men vad gör det? Det är ju helg!!! Vi ska strax öppna en flaska rosé vin å blanda med lite sprite å lime å sen ska det spelas tv-spel hela kvällen, hehe!! Bägge två har tydligen insett hur tråkigt det är att gå ut på krogen å då passar det ju bra med en hemma kväll med lite gott att dricka å äta och ha kul ihop istället!

Igår spelade vi Guitar Hero å jag måste ju säga att älsklingen är en riktigt dålig förlorare, önskar jag hade haft en videokamera..hahaha! Han är gitarrist å då måste det vara extra jobbigt att förlora mot sin flickvän, hehe!!!

Nu ska jag fixa räkmackor å gotti gotti att dricka så jag önskar er en underbar lördag!!

kramar
Kommentar från: Marie

Låter som en roligt kväll. Hoppas det var/är toppen!

2008-10-25 @ 22:52:23
URL: http://marie1982.blogg.se/
Kommentar från: petra

Mys på och ha det så bra :)

Kram

2008-10-26 @ 11:16:53
URL: http://petrano1.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback