RSS 2.0

SOLEN!!!

Nu har himlen öppnat sig och solen skiner för fullt!! Underbart för mig för nu tar jag å kameran en promenad mot havet!!!!!
Fast jag får nog dra på mig en luva så inte öronen blir kalla i blåsten. Hade inte vart fel å skyla ögat heller, nu ser jag ännu värre ut...suck å ögat rinner hela tiden. Huvudet värker oxå för att jag måste anstränga ögat så. En ipren är inte fel...eller två...å ett par glas vatten! kanske kan lindra värken i ögat med..hmm....

Kommentar från: tess

Ring sjukvårdupplysning om de har nå tips. Ja vet ja hade vagel när ja va yngre men minns inte...



De e ju inte bara å va hemma heller... vet ju inte ens om man får ersättning från f kassan.. å problemet HON kvarstår även om ja e hemma tyvärr så de e väl bara å bita i sura äpplet å gå iväg. Ja kommer ligga hemskt lågt de e upp till henne //Tess

2008-10-21 @ 16:32:47
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Anna´h

RING MEJ OMEDELBART = ) !

2008-10-21 @ 23:00:01
Kommentar från: sussie

Stackars dej vännen!!! Du ska se att det har gått över tills du gifter dej!!

Hoppas att du har det gott i af.

2008-10-22 @ 07:43:21
URL: http://nattmorsa.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback