RSS 2.0

La familia...

God morgon!!! Idag är det till att vara hemma med tre kids!! Mina två å sen mitt lilla bonusbarn! Så mysigt att ha alla tre här! Mini har krypit upp här hos mig å gosar å snuttar på mitt finger (istället för tutte), lite speciellt är det.

Hoppas det torkar upp här så vi kan ut å leka om ett par timmar, känns att vi behöver det! Det var tänkt att darlingen skulle jobbat hemifrån idag så vi kunde haft bilen å åkt på äventyr, men han blev tvungen att dra in lite snabbt imorse å lösa några problem. Så nu har vi ingen bil å då får vi använda våra ben istället om vi inte tar bussen in till stan å shoppar lite!!

Jaja inga världsproblem precis utan trevliga saker som går att lösa!

Har ju tränat å ätit riktigt bra i två dagar nu å träningsvärk...japp den är här å det sträcker i varje muskel. Så idag får jag ta det lite lugnare, men träna lite måste jag!
Kommentar från: Marie

Duktig du är! ta en lång promenad eller åk o bada för att mjuka upp kroppen lite. Ha det toppen!

2008-10-29 @ 13:19:59
URL: http://marie1982.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback