RSS 2.0

Ny vecka....

Nu sitter vi här å myser, jag å kidsen! Eller myser å myser...de spelar tv-spel...å jag bloggar. Men jag har dem här iaf å det är så mysigt!
Idag ska allt plockas upp å göras iordning som jag fick med från andra hemmet. Inte så mkt saker men det är lite iaf!
Till helgen ska vi iväg till mina föräldrar för mamma fyller år å alla syskon är där å även min morbror med familj! Ska bli roligt att få träffa alla ihop, va ju ett tag sedan! Hoppas verkligen min darling kan följa med å hans lilla prinsessa, hihi!! Vill ju så gärna att han ska träffa alla nu!
Nu kom min lilla pessa å kröp intill mig å kramade mig..å det är så mysigt!!!! Så nu måste jag sluta blogga....

Önskar er en jätte bra dag!
Kommentar från: Lady Angel

Låter som en skön och slö dag, lite bloggande och tvspel. Jag har lust att rota fram mitt gamla Sega 16bit och spela Sonic hela dagen. :)

2008-10-27 @ 12:51:45
URL: http://ladyangel.bloggspace.se

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback