RSS 2.0

Det bara regnar....

Så typiskt att det ska regna när vi tänkte ta med barnen till piratlandet så de kunde leka av sig ett par timmar...blir så trött på regn-Sverige!!!! Istället får darling underhålla de största barnen med Tekken 5 å jag bloggar å mini spelar gitarr så det tjuter i öronen på mig...haha!!
Jag har iaf världens underbaraste man som bara ger mig komplimanger och en massa kärlek hela tiden och uppskattar allt jag gör...hur är det möjligt? Bara en sån sak som att medans han åkte till affären så plockade jag in å gjorde fint efter frullen...en vardaglig sak för mig och jag har aldrig fått uppskattning för det. Men när han kom hem så kysste han mig och sa tack och hur underbar jag är som gör sådana saker....Jag älskar han för att han är den han är, blir så glad av alla vackra ord som kommer ur hans mun. Trodde aldrig jag skulle träffa en man som han.

Vad ska man hitta på nu då när regnet inte ger sig...får nog ta en funderare på det. Ska iaf snart å handla inför kvällen, blir färska räkor med en massa aioli till...smakens!!!

Vad ska ni hitta på ikväll??
Kommentar från: sussie

Här ska det på kalas. Svägerskan har fyllt år.

Annars inga planer för dagen.

2008-10-18 @ 14:05:41
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Kommentar från: tess

Vi har de fint idag trist att ni har regn man blir så trött på de..



Vi ska iväg till Degerfors ikväll till min bästa familj å hennes familj å äta gott... imorgon ska vi fira min son som fyller tio nästa helg... å så tar vi de lugnt. Justnu grejjar Daniel ute å gör klart runt fönstren.



Ja en sån karl har ja med... visst e de underbart?? Allt bara fungerar å rullar på de e så skönt... //Tess

2008-10-18 @ 14:20:13
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Anna

sjukt opepp med regn, solen skiner hos mig.

Men det kan ju va mysigt med regn om man kurrar ihop sig med massor av filtar, kuddar, lite varm choklad och assa riktigt bra filmer :)

2008-10-18 @ 15:06:44
URL: http://twilightdevil.blogg.se/
Kommentar från: tess

Hoppas ni fick en bra helg till slut. Här kom regnet fram emot kvällen å de regnade även hela natten ,men vi vaknade upp till sol även idag. UNderbart. //Tess

2008-10-19 @ 18:59:22
URL: http://tess701.blogg.se/
Kommentar från: Petra

Kul att du inte kan slita dig från bloggen!!! :) Jag som gillar att läsa här ju. Kram

2008-10-19 @ 20:29:09
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback