RSS 2.0

Söndag

Då va snart den här helgen över och sonen ska snart åka hem till Stockholm....Det har vart en bra helg även fast vi vart lite sjuka här. Igår bakade jag bullar och jag å sonen färgade håret..hihi...mörk brunt!! Han har tjatat om detta i ett par år å nu tyckte jag tt an kune få pröva...ska ta ett kort innan han åker på oss ihop så ni får se hur fin han blev!

Pessan städar å det går inte fort kan jag säga...hon slår sig och har ont i ryggen...hmmm....undrar vem hon lyssnar på hela dagarna..haha! Men jag har hotat med sopsäcken om inte städningen blir av..japp så elak kan jag vara, men jag blir så trött på att inte kunna gå in i hennes rum utan att trampa på något hårt!

Imorgon åker min älskade till Indien i jobbet å kommer hem på fredag...så dessa dagar kommer bli jobbiga med tanke på att vi inte kan prata så mkt...suck. Jag får förvandlas till en träningsfreak så jag har något att fokusera tankarna på..hehe!
Jut nu spelar sonen Guitar Hero...undrar om jag ska lära mig lite kanske??  Jo det måste jag..hahaha...NUUUUU
Kommentar från: sussie

Här ska jag göra slingor på min son!

Han har match ikväll o ska va snygg!!

Ha det gott.

2008-09-21 @ 14:51:33
URL: http://nattmorsa.blogg.se/
Kommentar från: bitte

ha en bra dag

2008-09-22 @ 10:04:44
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Kommentar från: tess

Är så glad för din skull Petra... hoppas allt e bra... för övrigt.. Själv sitter ja å e dålig men men... så kan de va bara ja e frisk till helgen så e ja nöjd... //Tess

2008-09-22 @ 10:52:57
URL: http://tess701.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback