RSS 2.0

Ännu en dag

Är det något jag får riktigt dåligt samvete av så är det att jag inte uppdaterar eller läser era bloggar för tillfället. Har precis kommit in från en underbar skogstur med den lilla galna hunden Ebba...det va så skönt att bara strosa omkring där å inandas den goda lukten!!

Har precis tagit tag i ett stort bekymmer för min del å det är att jag måste verkligen ner i vikt, får inte på mig mkt kläder för tillfället å det är inte alls bra med tanke på alla kläder som bara hänger i garderoben å min långtan att få på mig de igen. Det är mkt som ska bort och jag ska ner från storlek 42/44 till 38 innan sommaren, helst innan jul men det kan jag inte för då kan jag hamna i en ätstörning igen och dit vill jag inte eftersom jag lidit av det i för många år. Så nu är det träning som gäller och tänka mig för vad jag äter.
Just nu längtar jag sjukt mkt efter min älskade pojkvän som är många mil ifrån mig, han är så underbar....om ni bara visste....Igår fick jag blombud av han...så underbart vackra rosor!!!!  Tack min underbara älskade för all din kärlek till mig!

Kommentar från: Kattis

Hejsan! Hur är det hos dig då?

Jag förstår att du inte vill ha smyckena nu.

Helt ok.

Det gör inget om du säger något.

HA det gott!

2008-09-19 @ 06:30:35
URL: http://kattis11.blogg.se/
Kommentar från: petra

Åååå vad jag är glad för din skull!!Håll i honnom hårt...

2008-09-19 @ 10:28:59
URL: http://petrano1.bloggspace.se
Kommentar från: Petra

Fina blommor du fått ;-) Kram

2008-09-19 @ 11:00:56
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Stamgäst?

Mail kanske? (bara jag som ser)

Vart hittar jag dig?

Lätta Hjärtat!

Trackback